Publicador de continguts

Sol·licitud de cita prèvia per a la consulta d'expedients a l'arxiu de la Gerència d'Urbanisme

CITA PRÈVIA PER A LA CONSULTA D'EXPEDIENTS A L'ARXIU DE LA GERÈNCIA D'URBANISME


AVÍS IMPORTANT. Des de la Gerència d'Urbanisme, hem posat en funcionament un sistema de cita prèvia. No atendrem per torn.

A QUI ES DIRIGEIX AQUEST SERVEI?

A qualsevol persona que necessiti consultar expedients urbanístics que es trobin a l'Arxiu de la Gerència d'Urbanisme.

QUÈ HI PODREU CONSULTAR?

Expedients en situació d'arxiu de llicències d'activitats des de 1997 fins avui; si es tracta de llicències d'obra, des de 1992 fins avui. Per a expedients més antics, haureu d'adreçar-vos a l'Arxiu Municipal de Can Bordils, al c. de l'Almudaina, 9 (ext. 1560).

QUIN N'ÉS EL PROCEDIMENT?

  • Per a cada consulta, haureu de sol·licitar un torn de cita.·
  • Heu de venir amb el vostre document d'identitat. ·
  • Si actuau en representació del/de la titular de l'expedient, heu d'aportar:
    • a. Expedients a nom d'una persona física: autorització signada i fotocòpia del document d'identitat de la persona que autoritza.
    • b. Expedients a nom d'una persona jurídica: si no hi consta acreditada la vostra representació, haureu d'aportar el document que acrediti que en sou el/la representant legal. En cas de no ser-ne el/la representant legal, haureu de presentar una autorització signada i una fotocòpia del document d'identitat del/de la representant.
  • Si no sou el/la titular de l'expedient ni actuau en nom seu, o no teniu reconeguda la condició d'interessat/ada a l'expedient, haureu d'acreditar l'autorització del/de la titular per a consultar-lo, o bé identificar de forma suficient a la petició de consulta el motiu pel qual voleu tenir-hi accés. En aquest cas, s'avaluarà la conveniència de la consulta sol·licitada en relació amb la finalitat pretesa i, si s'entén emparada en la normativa aplicable, us facilitarem l'accés a la informació, amb la prèvia identificació dels documents imprescindibles per a satisfer la finalitat de la consulta i, si s'escau, la dissociació de les dades de caràcter personal que contingui. En aquest darrer supòsit, haureu de tenir en compte que la consulta no es pot fer al moment, per la qual cosa haureu d'esperar l'avís del personal de l'Arxiu d'Urbanisme.
  • L'Arxiu de la Gerència d'Urbanisme només té la custòdia dels expedients tramesos per altres departaments. Per aquest motiu, només hi facilitam l'accés per a la consulta. En el supòsit que us calgui assistència tècnica i/o jurídica, en relació amb la documentació que voleu consultar, us recomanam que hi vingueu acompanyat d'un tècnic o d'un altre professional que us pugui orientar, o bé que aquests professionals accedeixin a l'expedient mitjançant la vostra autorització.

QUÈ HEU DE SABER SI US CALEN CÒPIES DE DOCUMENTS?

  • Haureu d'identificar presencialment els documents.
  • A continuació, cal que aboneu la taxa que pertoqui associada al cost del servei.
  • El lliurament de les còpies s'efectuarà, amb avís previ, per part del personal de l'Arxiu d'Urbanisme.

EN CAS DE DUBTE, telefonau al 971 22 59 00 (ext. 8148, 8889 o 8077), de dilluns a divendres, de 9 a 13 h.

AVÍS IMPORTANT Només hi pot accedir una persona per cita (si, per causa degudament motivada, hi heu de venir acompanyat/ada, abans d'acudir-hi, heu de posar-vos en contacte per telèfon amb el personal de l'Arxiu (971 22 59 00, ext. 8148, 8889 o 8077) per a identificar l'acompanyant.

Si voleu demanar cita feu clic aquí

Data darrera modificació: 12 d’abril de 2023